"Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" umocnił się na pozycji lidera segmentu
01.10.2017, 07:05

W pierwszym półroczu br. "Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" (Wydawnictwo Bauer) sprzedawał się lepiej niż w pierwszym półroczu 2016 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Tytuł zachował pozycję lidera w segmencie miesięczników motoryzacyjnych.
"Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" w okresie od stycznia do czerwca br. sprzedawał średnio 46 743 egz., co oznacza wzrost o 3,17 proc. Drugi był "Auto Świat Poradnik" (Ringier Axel Springer Polska) – 36 869 egz. (spadek o 2,69 proc.), a trzeci "Świat Motocykli" (Agora SA) - 12 827 egz. (spadek o 2,86 proc.). Wzrost sprzedaży zanotował magazyn "Classic Auto" (Stratos Concept) - do 6769 egz. (wzrost o 2,5 proc.).
(JOK, 01.10.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
