Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzecia edycja "Bake off - Ale ciacho!" w TVP 2 z podobną widownią jak poprzednia

Uczestników programu "Bake off - Ale ciacho!" oceniają Michał Bryś i Krzysztof Ilnicki (screen: Bakeoff.vod.tvp.pl

Trzecia edycja talent show "Bake off - Ale ciacho!" w TVP 2 ma 1,20 mln widzów. Odcinki drugiego sezonu emitowane przed wakacjami oglądało średnio 1,27 mln.

Program "Bake off - Ale ciacho!" jest realizowany na podstawie brytyjskiego formatu "The Great Bake Off". Dwunastu uczestników, wyłonionych w drodze castingu, rywalizuje ze sobą, przygotowując wypieki. Ich pracę oceniają cukiernicy. Trzeci sezon programu emitowany jest od 11 września br. w poniedziałki o godz. 21.50 i daje TVP 2 w grupie ogólnej 10,36 proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest Polsat (filmy) - 12,85 proc. udziału w rynku. TVN ma w tym czasie 12 proc. udziału w rynku, a TVP 1 - 4,54 proc. W grupie komercyjnej (16-49) TVP 2 ma 9,35 proc. udziału w rynku, Polsat - 15,40 proc., TVN - 13,91 proc., TVP 1 - 3,62 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.  

(Mackuch, 27.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.