Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie połowa młodych Amerykanów nie ogląda telewizji

Prawie połowa Amerykanów w wieku 22-45 lat nie ogląda tradycyjnej telewizji - wynika z raportu opracowanego przez agencję Hearts & Science (Omnicom).

Prawie połowa Amerykanów w wieku 22-45 lat nie ogląda tradycyjnej telewizji - wynika z raportu opracowanego przez agencję Hearts & Science (Omnicom).

Autorzy raportu z Hearts & Science wskazują jednak, że nie oznacza to, że młodzi mieszkańcy USA nie konsumują programów telewizyjnych, ale czynią to poprzez serwisy streamingowe i aplikacje mobilne. W raporcie podkreślono, że z uwagi na powyższe zmiany w modelu odbioru treści medialnych dotarcie z przekazem reklamowym do młodych Amerykanów jest bardzo utrudnione, a efektywność reklam trudna do oceniania.

(LL, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.