Ewelina Kawnik kierownikiem marketingu Warki, Tomasz Król wybiera się w podróż
Tomasz Król, kierownik marketingu marki Warka, kończy pracę w Grupie Żywiec.
Jak informuje Magdalena Brzezińska z działu prasowego Grupy Żywiec, Tomasz Król zdecydował się na długi urlop związany z planowaną podróżą. Obowiązki kierownika marketingu marki Warka przejmie Ewelina Kawnik, która dołączyła do Grupy Żywiec z Unilever Polska, gdzie była marketing managerem. Będzie raportować do Małgorzaty Lubelskiej, dyrektor marketingu Grupy Żywiec.
Tomasz Król z Grupą Żywiec był związany od 2005 roku, był m.in. brand managerem marki Tatra i innych marek regionalnych.
Grupa Żywiec od początku lipca br. wybiera agencje reklamowe dla marek Warka Strong i Warka Jasne Pełne. Oba przetargi są już w finale.
(AMS, 21.09.2017)
