Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuba Wojewódzki" w TVN zaczyna jesień od ponad 900 tys. widzów

(fot. Archiwum Press)

Show "Kuba Wojewódzki" w TVN ogląda średnio 936 tys widzów.

Talk-show "Kuba Wojewódzki" wrócił po letniej przerwie do ramówki TVN. Pierwszy odcinek wyemitowano we wtorek 5 września br. o 22.30. Po trzech tygodniach emisji program jest wiceliderem w grupie ogólnej z udziałem w rynku 10,67 proc. Pierwszy jest Polsat z udziałem 12,71 proc., trzeci TVP 2 - 9,56 proc., a czwarty TVP 1 - 5,04 proc. W grupie komercyjnej program Wojewódzkiego ma 13,54 udziału w rynku. Ustępuje Polsatowi (17,21 proc.), a wygrywa z TVP 2 (6,67 proc.) i TVP 1 (3,16 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.


(Mackuch, 21.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.