"Drzewo marzeń" w TVN ogląda 800 tys. widzów
Mateusz Gessler (fot. TVN/Fokus Media/Newspix.pl)
Nowy reality show TVN "Drzewo marzeń" po trzech odcinkach ogląda średnio 805 tys. widzów. W grupie komercyjnej TVN w czasie emisji jest drugi.
"Drzewo marzeń" emitowane jest od 3 września, w niedziele o 18. W programie Mateusz Gessler odwiedza szkoły i pomaga najmłodszym spełnić marzenia ich bliskich. Partnerem komercyjnym programu jest MasterCard.
Po trzech odcinkach program ma w grupie ogólnej 6,72 proc. udziału w rynku, co daje TVN ostatnią pozycję spośród tzw. wielkiej czwórki. Pierwszy jest Polsat (13,93 proc.), który w tym czasie emituje reality show "Nasz nowy dom" i "Wydarzenia", za nim TVP 1 (9,66 proc.), nadający serial "Komisarz Alex" i teleturniej "Jaka to melodia?", a trzeci TVP 2 (7,24 proc.) - "Panorama".
W grupie komercyjnej TVN miał w tym czasie udział 8,07 proc., co dawało drugie miejsce - przed TVP 1 (5,21 proc.) i TVP 2 (5,46 proc.). Liderem pasma pozostaje Polsat (15,02 proc.).
Największe udziały w rynku miał pierwszy odcinek programu - 7,77 proc. w grupie ogólnej.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(JM, 19.09.2017)