Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MeetUp 2017 odwiedziło blisko 20 tys. osób

MeetUp (fot. materiały prasowe)

Blisko 20 tys. osób wzięło udział w MeetUp 2017, czyli spotkaniu twórców wideo z fanami.

MeetUp był okazją do spotkania youtuberów i ich fanów oraz wymiany doświadczeń na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych widzów. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach.

W czasie panelu biznesowego Natalia Grodecka z GetHero wyjaśniła uczestnikom kim są przedstawiciele pokolenia Z – to osoby urodzone po 1995 roku, nieznające świata bez Internetu i smartfonów. Ta część wydarzenia dedykowana była dla przedstawicieli firm i agencji mediowych. W czasie rozmów zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami w temacie zaangażowania biznesowego, a tematem przewodnim wszystkich paneli była dyskusja o zaufaniu i zaangażowaniu, niezbędnych w działaniach marketingowych marek z twórcami.

Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube'a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści.

Zaangażowanie wielu twórców oraz darmowe wejście sprawiło, że MeetUp, który odbył się w Krakowie, cieszył się olbrzymią frekwencją. GetHero, organizator imprezy zapowiada rozpoczęcie prac nad organizacją kolejnego spotkania.

(CP, 11.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.