Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Albrychiewicz zostanie prezesem polskiego oddziału Wavemaker

Izabela Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat (fot. materiały prasowe)

Izabela Albrychiewicz, CEO domu mediowego MEC w Polsce, stanie na czele polskiego oddziału Wavemaker, który w styczniu 2018 roku powstanie z połączenia MEC i Maxusa (oba należą do GroupM, holding WPP). Jaromir Sroga, obecny prezes Maxusa, będzie head of transformation polskiego oddziału GroupM.

Izabela Albrychiewicz została powołana na stanowisko prezesa Wavemaker przez Tima Castree, globalnego CEO MEC i Wavemaker. Będzie kierowała prawie 300-osobowym zespołem. W rozmowie z „Presserwisem” Albrychiewicz komentowała w środę, że fuzja oznacza dla klientów agencji „większą siłę i możliwości”.

Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat. W 2009 roku przejęła kierownictwo, a w 2011 roku objęła stanowisko prezesa polskiego biura MEC. Zasiada w zarządach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zdobyła tytuł AdMan Roku 2014, przyznawany przez magazyn "Press".

Z kolei Jaromir Sroga jako head of transformation polskiego oddziału GroupM będzie odpowiadał m.in. za nowe projekty specjalistycznych agencji należących do tej struktury i działania związane z transformacją w obrębie agencji grupy, w tym zajmie się fuzją MEC i Maxusa. Będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej, CEO GroupM.

Klientami Maxusa są m.in. Alior Bank, Angelini Pharma Polska, Huawei, Kaufland. Z kolei wśród klientów MEC znajdują się Nationale-Nederlanden, Nestlé, Colgate-Palmolive, Jeronimo Martins, Ikea.


(IKO, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.