Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Albrychiewicz zostanie prezesem polskiego oddziału Wavemaker

Izabela Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat (fot. materiały prasowe)

Izabela Albrychiewicz, CEO domu mediowego MEC w Polsce, stanie na czele polskiego oddziału Wavemaker, który w styczniu 2018 roku powstanie z połączenia MEC i Maxusa (oba należą do GroupM, holding WPP). Jaromir Sroga, obecny prezes Maxusa, będzie head of transformation polskiego oddziału GroupM.

Izabela Albrychiewicz została powołana na stanowisko prezesa Wavemaker przez Tima Castree, globalnego CEO MEC i Wavemaker. Będzie kierowała prawie 300-osobowym zespołem. W rozmowie z „Presserwisem” Albrychiewicz komentowała w środę, że fuzja oznacza dla klientów agencji „większą siłę i możliwości”.

Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat. W 2009 roku przejęła kierownictwo, a w 2011 roku objęła stanowisko prezesa polskiego biura MEC. Zasiada w zarządach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zdobyła tytuł AdMan Roku 2014, przyznawany przez magazyn "Press".

Z kolei Jaromir Sroga jako head of transformation polskiego oddziału GroupM będzie odpowiadał m.in. za nowe projekty specjalistycznych agencji należących do tej struktury i działania związane z transformacją w obrębie agencji grupy, w tym zajmie się fuzją MEC i Maxusa. Będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej, CEO GroupM.

Klientami Maxusa są m.in. Alior Bank, Angelini Pharma Polska, Huawei, Kaufland. Z kolei wśród klientów MEC znajdują się Nationale-Nederlanden, Nestlé, Colgate-Palmolive, Jeronimo Martins, Ikea.


(IKO, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.