Izabela Albrychiewicz zostanie prezesem polskiego oddziału Wavemaker
Izabela Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat (fot. materiały prasowe)
Izabela Albrychiewicz, CEO domu mediowego MEC w Polsce, stanie na czele polskiego oddziału Wavemaker, który w styczniu 2018 roku powstanie z połączenia MEC i Maxusa (oba należą do GroupM, holding WPP). Jaromir Sroga, obecny prezes Maxusa, będzie head of transformation polskiego oddziału GroupM.
Izabela Albrychiewicz została powołana na stanowisko prezesa Wavemaker przez Tima Castree, globalnego CEO MEC i Wavemaker. Będzie kierowała prawie 300-osobowym zespołem. W rozmowie z „Presserwisem” Albrychiewicz komentowała w środę, że fuzja oznacza dla klientów agencji „większą siłę i możliwości”.
Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat. W 2009 roku przejęła kierownictwo, a w 2011 roku objęła stanowisko prezesa polskiego biura MEC. Zasiada w zarządach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zdobyła tytuł AdMan Roku 2014, przyznawany przez magazyn "Press".
Z kolei Jaromir Sroga jako head of transformation polskiego oddziału GroupM będzie odpowiadał m.in. za nowe projekty specjalistycznych agencji należących do tej struktury i działania związane z transformacją w obrębie agencji grupy, w tym zajmie się fuzją MEC i Maxusa. Będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej, CEO GroupM.
Klientami Maxusa są m.in. Alior Bank, Angelini Pharma Polska, Huawei, Kaufland. Z kolei wśród klientów MEC znajdują się Nationale-Nederlanden, Nestlé, Colgate-Palmolive, Jeronimo Martins, Ikea.
(IKO, 08.09.2017)