Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Biedronki

(fot. Piotr Król)
Arkadiusz Mierzwa objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej. Na nowym stanowisku odpowiada za relacje z mediami i budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Arkadiusz Mierzwa w latach 2013-2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy NC+, prowadząc komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej, a w latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao SA. Przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Ostatnio prowadził program "Firmowe ewolucje" na antenie TVP1.
Od grudnia 2016 r. działem komunikacji i spraw korporacyjnych zarządza Katarzyna Scheer.
(JOK, 05.09.2017)
