"Cały Wrocław, jeden adres" - kampania serwisu Wroclaw.wyborcza.pl
![](/images/contents/photo_49818_1504587788_big.jpg)
Za kreację i spot odpowiada dział promocji "Gazety Wyborczej" (fot. materiał prasowy)
Wystartowała kampania promocyjna "Cały Wrocław, jeden adres" wspierająca serwis Wroclaw.wyborcza.pl.
W kampanii redakcja serwisu przekonuje, że najświeższe i najważniejsze informacje z Wrocławia i okolic mieszkańcy znajdą na Wroclaw.wyborcza.pl.
W kreacjach towarzyszących kampanii pojawiają się zdjęcia miejsc i wydarzeń charakterystycznych dla Wrocławia, m.in. Rynku, neonu "dobry wieczór we Wrocławiu", rzeźby miejskiej "Pociąg do nieba" czy corocznego bicia rekordu Guinnessa w graniu na gitarze. Te same obrazy pojawiają się też w 15-sekundowym spocie, który także jest elementem kampanii. Akcja trwa m.in. w Google, w serwisach Facebook i YouTube oraz - w ramach autopromocji - w serwisie Wroclaw.wyborcza.pl.
(JOK, 05.09.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)