Lotos rusza z nową kampanią wizerunkową

Lotos rozpoczął kampanię wizerunkową (fot. screen z profilu GrupaLotos/YouTube)
Lotos rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem "Naj nie bierze się znikąd". Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów i usług.
W kampanii biorą udział gwiazdy sportu, z którymi współpracuje Lotos: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz, wielokrotny mistrz Polski i Europy.
Spot został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji; realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularnonaukowy "Sonda 2" w TVP.
Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej Lotos, która wystartowała w czerwcu br. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują Lotos w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów.
"Kampanią >>Naj nie bierze się znikąd<< staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką Lotos; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw" – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.
Kampania obejmuje telewizję i działania w internecie.
Za jej realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.
(AMS, 04.09.2017)
