Drugi sezon ”Domu marzeń” oglądało w TVN nieco więcej widzów niż pierwszy
"Dom marzeń" prowadziła Urszula Chincz (fot. Cezary Piwowarski/TVN)
Średnio 898,5 tys. widzów śledziło w TVN drugi sezon reality show ”Dom marzeń” prowadzonego przez Urszulę Chincz – o 23,8 tys. widzów więcej niż pierwszy przed rokiem.
TVN pokazywał nowe odcinki programu w środy o 20.55, od 14 czerwca do 30 sierpnia br. Emitując ”Dom marzeń”, stacja miała 6,88 proc. udziału w rynku – mniej od TVP 1 – 12,09 proc., Polsatu – 11,52 proc. i TVP 2 – 7,78 proc.
W grupie komercyjnej udział TVN był wyższy i wyniósł 9,48 proc. Stacja wyprzedziła TVP 1 (8,66 proc.) i TVP 2 (7,29 proc.), ale zanotowała słabszy wynik niż Polsat (15,32 proc.)
TVN z reklam wokół programu uzyskał 9,16 mln zł (dane cennikowe).
Pierwszy sezon ”Domu marzeń” – emitowany w letniej ramówce w ub.r., ale w soboty o 20 – przyciągał do TVN średnio 874,7 tys. widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 01.09.2017)