50 Cent jako twarz Reeboka na okładce magazynu „Laif"

Najnowszy numer magazynu lifestylowego „Laif" (Vindobona Development & Publishing Polska) prezentuje na okładce rapera 50 Cent. Okładkę, wystylizowaną na wzór dolara, w celach reklamowych wykupiła w całości marka Reebok, którą piosenkarz promuje swoim wizerunkiem.
Do najnowszego numeru magazynu (to drugi numer prowadzony przez Roberta Leszczyńskiego, nowego naczelnego pisma) dołączono płytę przygotowaną przez polską hiphopową wytwórnię UMC. Zawiera ona ekskluzywny mix utworów największych gwiazd UMC: Mezo, Doniu, Liber czy Ascetoholix. Na krążku znalazł się również utwór „Jest nas wielu” (wyk. Mezo, Doniu, Liber, Kris, Pięć Dwa Dębiec), który jest polską wersją ukraińskiego hitu, promującego rewolucję na Ukrainie. „Laif” promuje kampania reklamowa, która obejmie stacje telewizyjne: Viva Polska!, ITV, 4fun.tv; radiostacje: Radio RMF Maxx, Antyradio, Radio Planeta, Radiostacja; prasę: „Premiery”, „Boutique”, „Gazeta Studencka”, „Kino Akcji, Konesera i Komedii”; portale: Onet.pl. Wp.pl, Korba.pl.(ROM, 02.06.2006)
