Patrycja Orłowska kierownikiem zespołu social media w Onet-RASP
Patrycja Orłowska dołączyła do Grupy Onet-RAS Polska we wrześniu 2016 roku (fot. Wojciech Artyniew)
Patrycja Orłowska objęła stanowisko kierownika zespołu social media w Grupie Onet-RAS Polska.
Do jej głównych zadań należy praca nad polityką wydawniczą i dystrybucją treści w social mediach. Patrycja Orłowska przejęła obowiązki od Rafała Drzewieckiego, obecnie dyrektora departamentu traffic management & performance marketing.
Orłowska jest związana z mediami od sześciu lat. Do Grupy Onet-RAS Polska dołączyła we wrześniu 2016 roku i objęła wówczas stanowisko menedżera social mediów w redakcji Newsweek.pl. Wcześniej pracowała m.in. w wydawnictwie Agora jako social media consultant oraz koordynator social mediów i kontaktów z mediami w Trend & Fashion Group.
(JOK, 30.08.2017)