"Logo" i TVN Turbo wydały magazyn motoryzacyjny
W dodatku prezenterzy "Automaniaka" opowiadają o swoich pierwszych samochodach (fot. materiały prasowe)
29 sierpnia br. do salonów prasowych trafiło wrześniowe wydanie miesięcznika "Logo" (Agora) wraz z dodatkiem motoryzacyjnym "Logo & TVN Turbo".
Redaktorem dodatku był Piotr Mieśnik z magazynu "Logo", ale wydawnictwo jest efektem wspólnej pracy zespołu "Logo" i dziennikarzy TVN Turbo.
Wrześniowe wydanie gazety wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), w kinach sieci Helios, w internecie (serwisy Gazeta.pl) i w telewizji (Planet+), a także autopromocja w mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu czasopisma Agory. Cena "Logo" z dodatkiem nie zwiększyła się - wynosi 9,90 zł. Nakład to 50 tys. egz.
(JOK, 29.08.2017)