Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Logo" i TVN Turbo wydały magazyn motoryzacyjny

W dodatku prezenterzy "Automaniaka" opowiadają o swoich pierwszych samochodach (fot. materiały prasowe)

29 sierpnia br. do salonów prasowych trafiło wrześniowe wydanie miesięcznika "Logo" (Agora) wraz z dodatkiem motoryzacyjnym "Logo & TVN Turbo".

Redaktorem dodatku był Piotr Mieśnik z magazynu "Logo", ale wydawnictwo jest efektem wspólnej pracy zespołu "Logo" i dziennikarzy TVN Turbo.

Wrześniowe wydanie gazety wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), w kinach sieci Helios, w internecie (serwisy Gazeta.pl) i w telewizji (Planet+), a także autopromocja w mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu czasopisma Agory. Cena "Logo" z dodatkiem nie zwiększyła się - wynosi 9,90 zł. Nakład to 50 tys. egz.

Press

(JOK, 29.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.