Lidlaki z Ryneczku to odpowiedź Lidla na Świeżaki Biedronki

Lidl rozpoczyna akcję "Lidlaki z Ryneczku" (fot. materiały prasowe)
Lidl Polska wprowadził do sprzedaży pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców – Lidlaki z Ryneczku. Podobne maskotki (Świeżaki) oferuje już konkurencyjna sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Lidlaki z Ryneczku będzie można kupić od 28 sierpnia br. za 9,99 zł. W kolekcji znajduje się sześć rodzajów warzyw i owoców: jabłko, marchew, pomidor, brokuł, banan i śliwka. Akcja ma na celu promowanie zdrowej żywności.
"Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci" - tłumaczy w komunikacie prasowym Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Również 28 sierpnia br. Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka, rozpocznie drugą odsłonę akcji "Gang Świeżaków", w ramach której za zakupy w tej sieci będzie można odebrać pluszaki w kształcie warzyw i owoców. Świeżaki będą dostępne za darmo po zebraniu 60 punktów bądź 30 punktów - za tyle otrzymamy mniejszą zabawkę, czyli juniora (zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu w formie naklejki). Poprzednia akcja Biedronki cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że w sklepach zabrakło pluszaków.
(IKO, 26.08.2017)
