Jet Line inwestuje w MyLED

Klienci Jet Line od września br. mogą planować kampanie na nośnikach cyfrowych (fot. screen z Jetline.pl)
Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line kupiła udziały w spółce MyLED (platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home).
Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line kupiła udziały w spółce MyLED (platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home).
Jet Line kupiło udziały od funduszy inwestycyjnych Inovo i KnowledgeHub, w wyniku czego przejęło pakiet kontrolny spółki MyLED.
"W Jet Line zajmujemy się komunikacją marketingową w przestrzeni. Zależy nam na tym, aby ta przestrzeń była jak najlepsza i jak najskuteczniejsza, pod każdym względem" - informuje Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line. Oznacza to, że klienci Jet Line, dla których dotychczas firma realizowała wyłącznie działania na klasycznych nośnikach reklamy zewnętrznej, od września br. będą mogli planować kampanie na nośnikach cyfrowych. W ofercie MyLED znajdują się 444 cyfrowe ekrany LED, zlokalizowane w 186 miastach w Polsce.
(IKO, 26.08.2017)
