Lotto Eurovolley Poland 2017 to okazja do wypromowania się

Jurajska od ponad 20 lat nosi tytuł oficjalnej wody polskiej siatkówki (fot. materiały prasowe)
Sponsorzy i partnerzy rozgrywanych w Polsce Mistrzostw Europy siatkarzy najwięcej działań zaplanowali na początek i na koniec turnieju.
Mecze turnieju prowadzonego pod nazwą Lotto Eurovolley Poland 2017 rozgrywane są od 24 sierpnia do 3 września br. w Ergo Arenie (Gdańsk/Sopot), Azoty Arenie (Szczecin), Tauron Arenie (Kraków) i Spodku (Katowice). Sponsorem tytularnym imprezy jest Lotto, a sponsorami Europejskiej Konfederacji Piłki Siatkowej (CEV): DenizBank i Mikasa. Turniej sponsorowany jest również przez firmy: Plus, LVbet, Fakro, Blachy Pruszyński. Z kolei partnerami biznesowymi Polskiego Związku Piłki Siatkowej są: LeaseTake, Deloitte, IZO NrONE, Jurajska, DPD, Sportowysklep.pl.
- Wszyscy sponsorzy są aktywni podczas meczu otwarcia w Warszawie i finału w Krakowie. Część z nich pojawi się także w innych miastach, w których będą rozgrywane pojedynki – mówi Tomasz Redwan, dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
Kampanię w Radiu Zet i outdoor wzdłuż autostrad nawiązujące do turnieju prowadzi firma bukmacherska LVbet, a Jurajska promuje mistrzostwa na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach gospodarzy meczów. - Nasz marka będzie towarzyszyć kibicom w ramach animacji na stoiskach przy okazji wszystkich meczów turnieju oraz w mediach społecznościowych. Jednocześnie wody w nowej, sportowej szacie graficznej otrzymały wsparcie promocyjne w placówkach handlowych i poprzez reklamę zewnętrzną – mówi Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska Spółka Kosmalski.
- Będziemy ze swoimi stoiskami na arenach, gdzie będą rozgrywane mecze reprezentacji Polski. Każdy kibic będzie mógł kupić oficjalną piłkę Mikasa z oficjalnym logo mistrzostw, jak i jej replikę – informuje Mariusz Gruszczyński z Folc Sport, dystrybutor Mikasy w Polsce.
Podczas meczu otwarcia turnieju, w którym Polska na stadionie PGE Narodowym zmierzyła się z Serbią, hostessy Fakro (producent okien dachowych i schodów strychowych) rozdawały tak zwane klaskacze. Z kolei w Krakowie przy Tauron Arenie zostanie ustawiony balon lotniczy z logo Fakro. W związku z wydarzeniem firma przygotowała również oficjalny produkt turnieju – roletę ARF, którą sprzedaje w sklepie internetowym.
(IKO, 26.08.2017)
