Martin Stankiewicz ponownie w kampanii PKO BP reklamującej Konto dla Młodych
Martin Stankiewicz (screeen z Youtube.com)
Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego "Dużo dobrego za zero" z udziałem vlogera Martina Stankiewicza.
Kampania ma komunikować, że za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz zwrot za płatności kartą w placówkach gastronomicznych. Motywem przewodnim kampanii jest wspieranie wartości rodzinnych - film koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do przygotowanej przez bank promocji.
Nowy film jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino.
Konto dla Młodych z oferty PKO Banku Polskiego było wcześniej dwukrotnie promowane w formie wideo z udziałem Martina Stankiewicza - we wrześniu 2016 roku ("Dużo za zero") oraz w styczniu 2017 roku ("Miłość mamy za zero"). Za realizację kampanii odpowiada Agencja Warszawa.
(AMS, 23.08.2017)