Ruszyła czwarta edycja konkursu Złote Spinacze
01.06.2006, 09:43
Związek Firm Public Relations rozpoczął zbieranie zgłoszeń do tegorocznej, czwartej edycji konkursu Złote Spinacze. Jego celem jest budowanie pozytywnego wizerunku branży PR poprzez promowanie najciekawszych i najefektywniejszych kampanii.
Konkurs ma wyłonić najlepsze zrealizowane kampanie public relations w dziewięciu kategoriach: PR korporacyjny, PR produktu, kampania edukacyjna, komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, public affairs i lobbing, kampania społeczna, komunikacja wewnętrzna, event oraz corporate social responsibility (projekty społecznej odpowiedzialności biznesu). Konkurs ma charakter otwarty. Wyboru najlepszych prac dokona jury, w skład którego wejdą przedstawiciele zarówno polskich, jak międzynarodowych organizacji biznesowych, pozarządowych, mediów i branży. Termin zgłaszania prac mija 1 września.(PS, 01.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










