"Zwierciadło" przygotowane przez Paulinę Stolarek-Marat trafiło do kiosków
Na okładce numeru znalazła się aktorka Judi Dench (fot. materiał prasowy)
17 sierpnia br. do salonów prasowych trafiło wrześniowe wydanie miesięcznika "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Numer przygotowała Paulina Stolarek-Marat, nowa redaktor naczelna.
Na okładce magazynu znalazła się aktorka Judi Dench. Tematem miesiąca jest tekst "Praca marzeń istnieje" - o turkusowych organizacjach, opartych na nowych biznesowych rozwiązaniach. W piśmie znalazły się wywiady z aktorką Aleksandrą Konieczną, projektantką biżuterii Anną Orską, wokalistką i kompozytorką Anną Wyszkoni, pisarzem Łukaszem Orbitowskim. W numerze, jak dotychczas, są felietony Artura Andrusa, Anny Janko, Tomasza Jastruna, Szymona Majewskiego, Katarzyny Miller, Katarzyny Nosowskiej oraz Macieja Stuhra.
Magazyn ukazał się w nakładzie 140 tys. egz. Wrześniowy numer liczy 198 stron (28 stron to przewodnik po modzie i urodzie) i kosztuje 6,99 zł. Wydawca od początku roku trzykrotnie zmieniał cenę: od stycznia do maja magazyn kosztował 9,90 zł, czerwcowy w odświeżonej formule - 4,99 zł, od lipca zaś wydanie magazynu kosztuje 6,99 zł. - Wciąż jesteśmy na etapie kształtowania polityki cenowej, więc nie możemy powiedzieć dziś, ile będzie kosztował kolejny numer. Podobnie jest z liczbą stron. Staramy się, aby "Zwierciadło" miało zawsze około 180 stron plus jakiś większy lub mniejszy dodatek w grzbiecie - mówi Dorota Rożek z działu promocji i PR magazynu. Dodaje, że pismo idzie w stronę magazynu luksusowego. - Najnowszy numer jeszcze jest graficznie lżejszy niż poprzedni. Przykładowo pierwsza litera tekstu jest jeszcze delikatniejsza niż wcześniej. To są niuanse, ale wpływają na odbiór - dodaje.
Najnowsze wydanie wsparte jest kampanią prasową w miesięczniku "Sens", tygodniku "Co Jest Grane", kampanią internetową na Onet.pl, Zwierciadlo.pl oraz na Facebooku Zwierciadła. Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż "Zwierciadła" w maju wyniosła 65 416 egz. Magazyn odnotował 13-proc. wzrost sprzedaży rok do roku.
(JOK, 18.08.2017)