W CCC zmiana dyrektora marketingu oraz nowy dział komunikacji i PR
![](/images/contents/photo_49572_1502948513_big.jpg)
Zofia Korecka-Rejczak dotychczas zajmowała się marką Reebok w Adidas Group (fot. materiały prasowe)
Zofia Korecka-Rejczak została dyrektorem marketingu CCC. Jednocześnie firma utworzyła nowy dział komunikacji i PR, którego kierownikiem została Daria Sulgostowska.
Zofia Korecka-Rejczak odpowiada za całokształt działań marketingowych na 16 rynkach, na których działa firma. Korecka-Rejczak dotychczas jako senior brand activation director Central Europe zajmowała się marką Reebok w Adidas Group. Przedtem była brand directorem Reebok na kraje CEE. Wcześniej była też m.in. dyrektorem marketingu Castorama Polska iEmpik Group.
Zofia Korecka-Rejczak zastąpiła Marka Kmiecika, który będzie współpracował z CCC jako zewnętrzny doradca zarządu ds. strategii i komunikacji marketingowej.
CCC utworzył też nowy dział komunikacji i PR. Kierownikiem ds. komunikacji została Daria Sulgostowska, była rzeczniczka prasowa OTCF (właściciel marki 4F). Do jej obowiązków należy prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej spółki, komunikacji wewnętrznej i sportowej w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
(IKO, 17.08.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)