Rusza kampania reklamowa Onet.pl
01.06.2006, 09:38
Portal Onet.pl rozpoczyna dziś dwumiesięczną kampanię reklamową pod hasłem ”Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki Wam :-)”.
Reklamy mają podkreślać multimedialny i interaktywny charakter portalu. Kampania jest elementem obchodów 10-lecia istnienia firmy. Obejmie prasę marketingową (”Press”, ”Brief”, ”Media & Marketing Polska”), komputerową (”Chip”, ”Komputer Świat”, ”Komputer Świat Gry”, ”Magazyn Internet”), tygodniki opinii (”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Przekrój”) i miesięczniki (”Forbes”, ”Machina”, ”Żyjmy dłużej”, ”Shape”, ”Joy”, ”Teraz rock”, ”National Geographic”, ”Dlaczego”, ”Boutique”, ”Oliwia”, ”Film”, ”Glamour”, ”Cosmopolitan”). W najbardziej eksponowanych miejscach dziewięciu największych miast zawisną megaboardy. Portal we własnym zakresie przygotował kreację oraz zaplanował i kupił media.(KRZ, 01.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
