UPC minimalnie zmniejszył bazę abonentów, ale sprzedał więcej usług
14.08.2017, 10:01
(fot. pixabay.com)
Operator kablowy UPC Polska na koniec drugiego kwartału br. miał 1,429 mln abonentów - o 0,3 proc. mniej niż rok wcześniej.
Z danych podanych przez operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca br. 1,014 mln abonentów (o 3,5 proc. więcej niż na koniec czerwca ub.r.), telewizji analogowej – 198,2 tys. abonentów (o 11,6 proc. mniej), internetu – 1,118 mln abonentów (o 3,7 proc. więcej), a telefonii – 627,9 tys. abonentów (o 1,5 proc. więcej).
Abonenci UPC Polska łącznie korzystali z 2,958 mln usług (wzrost o 2 proc.)
(KOZ, 14.08.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter