Browar Van Pur rusza z kampanią wizerunkową piwa Łomża

Łomża ma nową identyfikację wizualną (fot. materiały prasowe)
Rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur). Działania komunikacyjne koncentrują się w internecie. Za ich przygotowanie odpowiada agencja Deloitte Digital.
Na kampanię składa się spot wideo, dostępny w serwisach VoD, a także reklamy display w największych portalach tematycznych. Koncept kreatywny „Swoją drogą” opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych 30-latków: bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice. W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania uzupełniające w mediach społecznościowych, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych. Za obsługę mediową odpowiada MediaCom.

Reklamowane piwo Łomża ma nową identyfikację wizualną – logotyp, typografia marki i etykieta zostały zaprojektowane przez Wilk Studio, autorem nowego kształtu butelki jest agencja This. Wprowadzeniu Łomży w nowej szacie graficznej towarzyszą działania w punktach sprzedaży. Kampanię trade marketingu i materiały BTL przygotowała agencja RiverWood marketing.
Za opracowanie strategii komunikacji Łomży odpowiada zespół brand strategy & consumer research w Deloitte.
(AMS, 08.08.2017)
