Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

We wrześniu "Ucho Prezesa" wyjdzie poza gabinet Prezesa

W drugiej serii "Ucha Prezesa" pojawią się nowi bohaterowie (Screen: YouTube)

Od września "Ucho Prezesa" znowu pojawi się w serwisie Showmax - na takich samych zasadach, jak jesienią, ale w serialu zajdą zmiany.

Według informacji "Presserwisu" emisję pierwszego odcinka drugiej serii "Ucha Prezesa" zaplanowano na 7 września. Premierowe odcinki prezentowane mają być w każdy czwartek, a od kolejnego poniedziałku będzie je można oglądać na YouTube.

- Szykujemy zmianę formuły serialu - mówi "Presserwisowi" Mikołaj Cieślak, współtwórca serialu. - Akcja na pewno przeniesie się poza gabinet Prezesa. Będą nowe lokalizacje. Ponadto pojawi się kilka nowych postaci związanych między innymi z sądami. Adrian oczywiście pozostanie - dodaje Cieślak.

W drugim sezonie serialu zagra ponad 30 osób. - Zaprosiliśmy do udziału kilku bardzo znanych aktorów z tak zwanej najwyższej półki. Nie mogę zdradzić nazwisk. Liczymy na efekt zaskoczenia - informuje Mikołaj Cieślak.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że w drugiej serii powstanie 12 odcinków "Ucha Prezesa", każdy będzie trwał 12-15 minut. - Dotychczasowy sposób prezentacji serialu doskonale się sprawdza. Nie zmienimy tej zasady: czyli najpierw zamknięta premiera w Showmaksie, a potem otwarta prezentacja na YouTube - mówi Mikołaj Cieślak. Na YouTube 30 filmów (odcinków serialu i trailerów) opublikowanych dotychczas na kanale Ucho Prezesa ma 388 tys. subskrybentów i 108,7 mln odsłon (dane z 2 sierpnia br.).

Sam Showmax na temat drugiej serii "Ucha Prezesa" się szczegółowo nie wypowiada. - Potwierdzam, że odcinki będą się pojawiać premierowo w Showmaksie, a z opóźnieniem na YouTube. Będą dwa odcinki specjalne. Nie potwierdzamy jeszcze liczby odcinków i daty premiery - poinformowała "Presserwis" Magdalena Marzec, communications & social media manager w Showmaksie.

"Ucho Prezesa"  to serial komediowo-polityczny emitowany od 9 stycznia 2017 roku na YouTube, a od 15 lutego również w Showmaksie. Został stworzony przez Roberta Górskiego, lidera Kabaretu Moralnego Niepokoju. Górski odtwarza w nim postać prezesa Jarosława Kaczyńskiego, a Mikołaj Cieślak - Mariusza Błaszczaka, szefa MSWiA.  

(EMKA, 03.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.