Kampania "Młody Bóg i poważne zachorowania" z nowymi formatami
03.08.2017, 10:02

Kampania "Młody Bóg i poważne zachorowania" (screen z Youtube.com)
Prudential wprowadził nowe formaty reklamowe w kampanii "Młody Bóg i poważne zachorowania".
Od 1 sierpnia br. w ponad 150 placówkach medycznych w Polsce można zobaczyć animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, zaś w stacjach telewizyjnych i internecie pojawią się nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe. To kontynuacja rozpoczętej 3 lipca br. kampanii reklamowej firmy Prudential.
Nowe spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a za produkcję odpowiada studio Oto Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom. Za kreację kampanii odpowiada Publicis Worldwide Polska.
(IKO, 03.08.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
