Kamil Bolek wrócił do LifeTube jako dyrektor marketingu
Kamil Bolek został dyrektorem marketingu LifeTube (fot. materiały prasowe)
Kamil Bolek, dotychczasowy head of communication w indaHash, został dyrektorem marketingu w LifeTube, sieci partnerskiej zrzeszającej twórców wideo. Nowo utworzone stanowisko obejmie 1 sierpnia br.
W LifeTube Kamil Bolek będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR. Zajmie się komunikacją B2B i strategicznym wspieraniem działań sprzedażowych firmy. Doświadczenie z zakresu influencer marketingu będzie wykorzystywać m.in. do "edukacji rynku reklamowego".
Bolek odszedł z LifeTube w styczniu br. - z siecią związany był od 2014 roku, ostatnio jako PR & brand manager. Przez ostatnie ponad pół roku był szefem komunikacji w indaHash.
"Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie" - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube.
(IKO, 26.07.2017)