TVN sprawdza kanały sieci Gamellon po wpadce z Cypisem
Kanał Cypisolo ma 635 tys. subskrypcji (fot. screen z Cypisolo/YouTube)
Grupa TVN, właściciel sieci partnerskiej zrzeszającej twórców wideo Gamellon, sprawdzi ich kanały pod względem etycznych zachowań.
W ubiegłym tygodniu bloger Jarry Jaworski opublikował tekst "Jej dziura chce kocura, co w pi**e jej pohula. Czyli jak dostałem propozycję współpracy", w którym zarzuca stacji TVN, że w ramach sieci partnerskiej Gamellon promuje Cypisa. Ten youtuber znany jest w internecie z wulgarnych materiałów publikowanych na kanale Cypisolo (635 tys. subskrypcji). Na przykład w teledysku "Kanikułeczki" nazywa kobiety szmatami, dziwkami i zdzirami.
"Niezależnie od wieku, zdrowo myślący człowiek widzi, że to są wymiociny, chamskie ponad wszelkie granice" - komentował na blogu Jaworski.
- TVN przykłada ogromną wagę do odpowiedzialnych i etycznych zachowań. Jako współwłaściciel spółki zażądaliśmy od jej szefów zdecydowanych działań – informuje Joanna Górska, dyrektor działu PR Grupy TVN. Nie precyzuje jednak, na czym te działania polegają. - Rozpoczęliśmy też audyt treści na ponad stu kanałach reprezentowanych przez Gamellon - dodaje Górska.
(IKO, 23.07.2017)