Serwis Rp.pl zmienił layout
Nowa wersja serwisu Rp.pl została opracowana z myślą o realizacji kampanii kontent marketingowych (fot. materiały prasowe)
Serwis dziennika "Rzeczpospolita" Rp.pl (Gremi Media) ma nowy layout i silnik.
Nowa wersja Rp.pl jest responsywną stroną dopasowaną do urządzeń mobilnych. Serwis dostępny jest obecnie w wersji beta i powstał na podstawie analizy zachowań użytkowników. Menu jest pełnoekranowe, a lista podstron się rozwija. Pod czytanym artykułem wyświetlają się już nie tylko tytuły, jak do tej pory, ale również dłuższe fragmenty pięciu polecanych tekstów.
Pojawiły się też nowe opcje personalizacji: teczka użytkownika, w której można zapisać treści do przeczytania później i funkcja śledzenia tematów, pozwalająca na opracowanie własnej strony głównej. Dzięki narzędziu odsłuchiwania treści artykuły są dostępne też w wersji audio.
Projekt nowego serwisu został zrealizowany w Gremi Media, a grafiki powstały we współpracy z firmą Avrio Interactive.
– Tworząc nową wersję serwisu, postawiliśmy sobie dwa cele. Obok satysfakcji użytkownika i zwiększonej narzędziowości, Rp.pl to platforma przygotowana z myślą o realizacji nowoczesnych kampanii kontent marketingu – mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor generalny ds. komercyjnych w Gremi Media.
W ostatniej edycji badania Gemius/PBI (czerwiec 2017) liczba użytkowników Rp.pl wyniosła 2,4 mln, a liczba odsłon – do 10,5 mln.
(JM, 21.07.2017)