Lotte Wedel kończy z Wargorrem i wraca do chłopca na zebrze
(fot. archiwum Wedel)
Lotte Wedel po wakacjach ruszy z nową komunikacją reklamową. Nie będzie już w niej występował kosmiczny Wargorr. Teraz bohaterem reklam Wedla będzie chłopiec na zebrze - to był historycznie jeden z pierwszych znaków marki E. Wedel.
Nowa platforma komunikacyjna Wedla, pomimo zmiany bohaterów, będzie kontynuacją wcześniejszej strategii: budzenia dziecięcej radości. Insight marki Wedel to: "W każdym z nas drzemie dziecko, które potrafi cieszyć się całym sobą. Trzeba je tylko w sobie obudzić". W reklamach będą występować: gadająca zawadiacka zebra z dużym poczuciem humoru i chłopiec - uosobienie dziecięcej niewinności.
Autorem nowej komunikacji Wedla jest agencja PZL, którą firma Lotte Wedel wybrała w przetargu reklamowym pod koniec 2016 roku. PZL odpowiada za obsługę całego portfolio marek należących do Lotte Wedel. Autorem komunikacji z kosmitą Wargorrem była agencja Grandes Kochonos.
(AMS, 18.07.2017)