Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjska młodzież ogląda coraz mniej telewizji w tradycyjnym wydaniu

(fot. Free-Photos / pixabay.com / lic. CC0)

Młodzi Brytyjczycy oglądają coraz mniej tradycyjnych kanałów telewizyjnych - wynika z raportu opublikowanego przez regulatora miejscowego rynku medialnego.

Autorzy raportu wyliczyli, że Brytyjczycy w wieku od 16 do 24 lat każdego dnia spędzają średnio 1 godzinę i 54 minuty oglądając linearne kanały telewizyjne, jak BBC czy ITV. Oznacza to spadek aż o 43 minuty w stosunku do badania z 2012 roku. Ofcom wskazuje, że młodzi odbiorcy chętniej konsumują treści wideo, korzystając z serwisów streamingowych i mediów społecznościowych.
W grupie osób powyżej 65 roku życia oglądalność tradycyjnych kanałów telewizyjnych sięga poziomu 5 godzin i 44 minut dziennie.

(LL, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.