Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 i TVP 2 przyciągają widzów na coraz krótszy czas

(fot. pixabay.com)

Widzowie głównych kanałów Telewizji Polskiej poświęcają im coraz mniej czasu - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub przeanalizował średni dzienny czas oglądania kanałów telewizyjnych w dniach od 13 lutego do 4 czerwca br. Kanał TVP 1 w grupie ogólnej (4+) był oglądany średnio 25 minut dziennie (krócej o 10 proc. względem okresu 13 lutego - 4 czerwca ub.r.), TVP 2 – 21 min (krócej o 9 proc.), TVN - 27 min (krócej o 5 proc.), Polsatu – 29 min (dłużej o 2 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16 - 49 lat), TVP 1 był oglądany średnio przez 12 minut (krócej o 14 proc.), TVP 2 - 14 min (krócej o 11 proc.), TVN - 27 min (dłużej o 1 proc.), Polsat – 26 min (krócej o 2 proc.).

(JOK, 14.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.