TVP 1 i TVP 2 przyciągają widzów na coraz krótszy czas
(fot. pixabay.com)
Widzowie głównych kanałów Telewizji Polskiej poświęcają im coraz mniej czasu - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Dom mediowy MullenLowe MediaHub przeanalizował średni dzienny czas oglądania kanałów telewizyjnych w dniach od 13 lutego do 4 czerwca br. Kanał TVP 1 w grupie ogólnej (4+) był oglądany średnio 25 minut dziennie (krócej o 10 proc. względem okresu 13 lutego - 4 czerwca ub.r.), TVP 2 – 21 min (krócej o 9 proc.), TVN - 27 min (krócej o 5 proc.), Polsatu – 29 min (dłużej o 2 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16 - 49 lat), TVP 1 był oglądany średnio przez 12 minut (krócej o 14 proc.), TVP 2 - 14 min (krócej o 11 proc.), TVN - 27 min (dłużej o 1 proc.), Polsat – 26 min (krócej o 2 proc.).
(JOK, 14.07.2017)