Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz dyrektorami w marketingu Nest Banku

Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz awansowali na dyrektorów wydziałów w departamencie marketingu Nest Banku. Ewelina Wiśniewska została kierownikiem nowego wydziału marketingu operacyjnego.

W lipcu br. Bartosz Dziendziel został dyrektorem wydziału rozwoju marki w Nest Banku. Będzie odpowiedzialny za średnio- i długoterminowe zarządzanie strategią komunikacji, rozwijanie linii kreatywnych i komunikacyjnych, w tym komunikacji ATL. Wcześniej był kierownikiem wydziału rozwoju marki.

Lech Borgosz, dotychczasowy head of brand activation division, objął funkcję dyrektora wydziału aktywizacji i jakości. Będzie odpowiadał za zarządzanie marką we wszystkich kanałach sprzedaży i za nadzorowanie działań aktywacyjnych.

Ewelina Wiśniewska jako kierownik wydziału marketingu operacyjnego będzie odpowiedzialna m.in. za treści prezentowane na stronie internetowej banku i za cross-selling. Awansowała ze stanowiska performance marketing manager.

W czerwcu br. do zespołu Nest Banku na stanowisko kierownika wydziału PR i rzecznika prasowego dołączyła Agata Dorożuk.

(IKO, 12.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.