Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz dyrektorami w marketingu Nest Banku
Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz awansowali na dyrektorów wydziałów w departamencie marketingu Nest Banku. Ewelina Wiśniewska została kierownikiem nowego wydziału marketingu operacyjnego.
W lipcu br. Bartosz Dziendziel został dyrektorem wydziału rozwoju marki w Nest Banku. Będzie odpowiedzialny za średnio- i długoterminowe zarządzanie strategią komunikacji, rozwijanie linii kreatywnych i komunikacyjnych, w tym komunikacji ATL. Wcześniej był kierownikiem wydziału rozwoju marki.
Lech Borgosz, dotychczasowy head of brand activation division, objął funkcję dyrektora wydziału aktywizacji i jakości. Będzie odpowiadał za zarządzanie marką we wszystkich kanałach sprzedaży i za nadzorowanie działań aktywacyjnych.
Ewelina Wiśniewska jako kierownik wydziału marketingu operacyjnego będzie odpowiedzialna m.in. za treści prezentowane na stronie internetowej banku i za cross-selling. Awansowała ze stanowiska performance marketing manager.
W czerwcu br. do zespołu Nest Banku na stanowisko kierownika wydziału PR i rzecznika prasowego dołączyła Agata Dorożuk.
(IKO, 12.07.2017)