Youtuberzy Jeleniejaja i Ravgor promują Mirindę

Jeleniejaja i Ravgor biorą udział w kampanii "Bitwa Smaku" (fot. materiały prasowe)
PepsiCo prowadzi kampanię dla marki Mirinda "Bitwa Smaku", którą przygotowała agencja Deloitte Digital. Do współpracy zaproszono youtuberów - Jeleniejaja i Ravgora.
W kampanii promowana jest Mirinda o smaku arbuzowym i ananasowym. Konsumenci mogą zagłosować na wybrany przez siebie smak, a ten, który będzie się cieszył większą popularnością, wejdzie do regularnej sprzedaży. W kampanii biorą udział twórcy kanałów Jeleniejaja i Ravgor na YouTube, którzy na stronie Mirinda.pl i w mediach społecznościowych zachęcają do głosowania na ulubiony smak napoju.
Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii. Działania promocyjne prowadzone są także w telewizji (kampanię przygotowała agencja BBDO Warszawa). Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.
(IKO, 11.07.2017)
