Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wkrótce TVP podpisze umowę na produkcję kolejnych odcinków "Jaka to melodia?"

Robert Janowski (fot. Karol Piechocki/Press)

Robert Janowski nadal będzie prowadzić w TVP 1 teleturniej "Jaka to melodia?". Według nieoficjalnych informacji wkrótce zostanie podpisana umowa pomiędzy Media Corporation - producentem programu, a Telewizją Polską.

- Potwierdzam, że dostaliśmy od TVP propozycję dalszej produkcji programu "Jaka to melodia?". Mam nadzieję, że w najbliższych dniach podpiszemy umowę i program pojawi się w jesiennej ramówce w dotychczasowej formule i oczywiście z Robertem Janowskim jako prowadzącym - mówi Katarzyna Ocioszyńska, prezes spółki producenckiej Media Corporation.

12 czerwca br. Jacek Kurski, prezes TVP, napisał na Twitterze: "Działając w interesie publicznym TVP po 19 l. pośrednictwa odkupiła wreszcie od właściciela prawa do formatu Name that tune Jaka to melodia?". Jednak Monika Janowska, menedżerka Roberta Janowskiego, zaznacza, że co prawda TVP jest właścicielem formatu, lecz jedynym producentem teleturnieju "Jaka to melodia?" ma pozostać Media Corporation. - Jeśli TVP chce mieć taki sam show jak do tej pory, to tylko z Media Corporation i z Robertem Janowskim jako prowadzącym - mówi Janowska.

Do sprawy na Facebooku odniósł się także Robert Janowski: "Zgodnie z ostatnimi ustaleniami, Media Corporation nadal będzie wyłącznym producentem programu »Jaka to melodia?« na dotychczasowych warunkach. Oznacza to, że kształt teleturnieju się nie zmieni. Dopóki jednak nie zostanie formalnie podpisana umowa pomiędzy TVP a producentem programu, jako pracownik Media Corporation, nie mogę potwierdzić swojego udziału w teleturnieju".

Wiosną br. teleturniej "Jaka to melodia?" oglądało w TVP 1 średnio 1,91 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement za okres 1 marca - 4 czerwca br.).

(EMKA, 10.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.