Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale, Stopklatka i Polsat Film w czołówce kanałów serialowo-filmowych

TVP Seriale był najchętniej oglądanym kanałem serialowo-filmowym w pierwszym półroczu br. W czołówce znalazły się też Stopklatka i Polsat Film.

W pierwszym półroczu br. udział TVP Seriale (Telewizja Polska) w rynku wyniósł 1,49 proc., co oznacza wzrost z 1,43 proc. w pierwszym półroczu ub.r. Na drugim miejscu była naziemna Stopklatka (Stopklatka), która uzyskała 0,95 proc. (spadek z 0,98 proc.). Trzecia pozycja przypadła Polsat Film (Telewizja Polsat) z 0,51 proc. (spadek z 0,53 proc.). Kolejny był AXN (Sony Pictures Television), który utrzymał udział na identycznym poziomie – 0,39 proc.
Spośród kanałów w pierwszej dziesiątce, oprócz TVP Seriale, wyniki rok do roku poprawiły: 13 Ulica (Universal Networks International) – z 0,29 proc. do 0,4 proc., TVN Fabuła (TVN) – z 0,21 proc. do 0,34 proc., TNT (Turner Broadcasting System) – z 0,19 proc. do 0,32 proc., Fox (Fox Networks Group) – z 0,26 proc. do 0,28 proc. Niższy udział niż przed rokiem zanotowały natomiast Kino Polska (Kino Polska TV) – spadek z 0,37 proc. do 0,32 proc. i Comedy Central (Viacom International Media Networks) – z 0,3 proc. do 0,28 proc.
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVP Seriale natomiast zmniejszył udział z 1,7 proc. do 1,64 proc. W pierwszej dziesiątce wyższy udział niż rok wcześniej uzyskały: Stopklatka – 1,02 proc. (wzrost z 1 proc.), TVN Fabuła – 0,52 proc. (z 0,28 proc.), AXN – 0,52 proc. (z 0,39 proc.), Fox – 0,46 proc. (z 0,43 proc.), Canal+ (ITI Neovision) – 0,39 proc. (z 0,33 proc.) i TNT – 0,38 proc. (z 0,2 proc.). Spadki odnotowały natomiast: Polsat Film – z 0,8 proc. do 0,78 proc., Comedy Central – z 0,64 proc. do 0,6 proc. i Kino Polska – z 0,39 proc. do 0,33 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 07.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.