Lasy Państwowe odpowiadają na akcję Greenpeace ogłoszeniami w prasie
Tekst reklamowy Lasów Państwowych ukazał się 4 lipca br. w czterech tytułach prasowych
"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes), "Rzeczpospolita" (Gremi Media), "Nasz Dziennik" (Spes) oraz "Gazeta Polska Codziennie" (Forum) - to cztery tytuły, w których 5 lipca br. Lasy Państwowe wykupiły powierzchnię reklamową.
"Od pięciu lat znaczna część Puszczy Białowieskiej zamiera na naszych oczach. Nie jest to zwyczajny w przyrodzie cykl przemijania i odradzania się, lecz zjawisko o skali i gwałtowności klęski ekologicznej, największej na tym obszarze od lat 20. ubiegłego wieku" - to początek tekstu przygotowanego przez Lasy Państwowe, a podpisanego przez Konrada Tomaszewskiego, dyrektora generalnego Lasów Państwowych.
Artykuł reklamowy ukazał się 5 lipca br. w czterech tytułach ("Dziennik Gazeta Prawna", "Rzeczpospolita", "Nasz Dziennik" oraz "Gazeta Polska Codziennie". Jest to odpowiedź na akcję Greenpeace, organizacji której wolontariusze aktualnie blokują wycinkę Puszczy Białowieskiej.
- Nie mogliśmy przebić się do opinii publicznej z naszymi argumentami, więc postanowiliśmy wykupić powierzchnię reklamową - mówi Anna Malinowska, rzecznik prasowy Lasów Państwowych. - Myśleliśmy o innych tytułach np. tabloidach, ale takie reklamy znacznie podwyższyłyby koszty - dodaje. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.
(JOK, 05.07.2017)