Janusz Żebrowski, były prezes K2, zamienił biznes agencyjny na rowerowy

Janusz Żebrowski, większościowy udziałowiec agencji K2 (84 proc.) i jej były prezes, zainwestował w markę rowerową Antymateria.
Spółkę Moko Idea, właściciela marki Antymateria, stworzył Krzysztof Najder, senior advisor w Deloitte. Teraz jej głównym udziałowcem (80 proc.) i prezesem jest Janusz Żebrowski, pozostałe udziały posiada Sebastian Smyl. Firma sprzedaje rowery wykonane na zamówienie - specjalizuje się w lekkich, miejskich pojazdach.
- Chcę robić coś konkretnego, żeby odkupić swoje winy za zaśmiecanie świata reklamą - żartuje Żebrowski. Dodaje, że od świata słupków i wykresów nie ma ucieczki. - Większość swojego czasu spędzam w internecie i przy Excelu - mówi.
Antymateria, dziś dysponująca dwoma sklepami w Warszawie, planuje przeniesienie części biznesu do internetu - by kupujący mogli online spersonalizować zamawiane rowery. Planowane jest też stworzenie nowych punktów sprzedaży w innych miastach Polski.
Janusz Żebrowski złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu K2 pod koniec 2013 roku. Pozostając głównym udziałowcem, od tamtej pory nie jest zaangażowany w operacyjne zarządzanie agencją.
(AMS, 02.07.2017)
