Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Chęciński będzie dyrektorem portalu Polskieradio.pl

Piotr Chęciński przejmie zarządzanie portalem Polskiego Radia 3 lipca (fot. materiały prasowe)

3 lipca Piotr Chęciński zastąpi Krzysztofa Kossowskiego na stanowisku dyrektora portalu Polskiego Radia. Jako pierwszy zmianę zapowiadał "Presserwis".

Z dniem 2 lipca br. zarząd Polskiego Radia odwoła Krzysztofa Kossowskiego ze stanowiska dyrektora portalu Polskiego Radia. Od 3 lipca Kossowski będzie zastępcą dyrektora portalu. Drugim zastępcą dyrektora portalu pozostaje Andrzej Turkowski - powołany na to stanowisko 12 czerwca br.

Piotr Chęciński  jest komentatorem i autorem programów telewizyjnych, m.in. "Świat i Gospodarka", "Komentarz Świat", "Biznes Info". Karierę zawodową rozpoczął w Telewizji Polsat, gdzie pracował przy wydaniach programu "Informacje Polsat". Później związany był z wydawnictwem Axel Springer. Od 2006 roku pracuje w Telewizji Polskiej. Jego programy emitowane są na antenach TVP 2 i TVP Info oraz w Polskim Radiu. W 2012 roku Chęciński został nominowany do nagrody Grand Press w kategorii wywiad. Jest gospodarzem debat ekonomicznych i gospodarczych na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz w Związku Banków Polskich.

(AMS, 30.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.