Polskie agencje liczą na kolejne nagrody festiwalu reklamy w Cannes
Festiwal Cannes Lions 2017 trwa od 17 czerwca (fot. Joanna Szwiling-Sagan)
Prace polskich agencji zdobyły kolejne nominacje do nagród na festiwalu reklamowym w Cannes. W piątek 23 czerwca wieczorem zostaną ogłoszone wyniki.
Aż trzy razy nominowana została w kategorii Film Craft praca agencji Bardzo „English for beginners” dla Allegro. Może liczyć na nagrody w podkategoriach: Reżyseria, Scenariusz i Casting. Spot ten został już raz nagrodzony brązowym Lwem w kategorii Entertainmet.
W kategorii Film Craft nominowana też jest agencja DDB&tribal - za scenariusz spotu "Fly" zrealizowanego dla Huawei Mobile. Dwie nominacje otrzymała agencja FCB Warsaw za „Smart bell” dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska. Kampania jest nominowana w podkategoriach: Use of Audio Technology i Use of Radio & Audio as a Medium. FCB Warsaw otrzymała już za tę pracę srebrną statuetkę Lions Health w kategorii Health And Wellness - Insurance.
(AMS, 23.06.2017)