Agencja Bardzo nagrodzona w Cannes za spot z dziadkiem uczącym się angielskiego
Agencja Bardzo została nagrodzona na konkursie reklamowym w Cannes Lions 2017 brązowym Lwem w kategorii Entertainment za projekt „English for beginners” przygotowany dla Allegro.
Kampania „Czego szukasz w święta? English for beginners” została nagrodzona w kategorii Entertainment (podkategoria Online: Fiction under 15 minutes). Agencja Bardzo odpowiada za jej kreację. Produkcją zajęły się: Cut Cut, Stage2, Ztudio.
Wzruszający spot Allegro z dziadkiem, który za pośrednictwem platformy Allegro.pl kupił kurs do nauki języka angielskiego, aby móc porozmawiać z wnuczką, w 2016 roku był najbardziej znaną polską reklamą: został wyróżniony w sekcji Reklama Dnia w serwisie internetowym prestiżowego amerykańskiego magazynu branżowego "Adweek", pisały o nim The Huffington Post i serwis Fastcocreate.com. Reklama ta była najczęściej oglądanym spotem w Polsce na YouTube w 2016 roku.
Na polskim konkursie kreatywnym KTR spot ten nie został doceniony i zakończył konkurs bez nagrody za kreację.
(AMS, 22.06.2017)