"Projekt Lady", "Fakty" i "Kuchenne rewolucje" to najdroższe pozycje w cenniku TVN
19.06.2017, 13:56

"Projekt Lady" prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan (fot. Cezary Piwowarski/TVN)
TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego TVN na lipiec br. Najdroższą pozycją w cenniku jest druga edycja programu "Projekt Lady".
Za 30-sekundowy spot przy programie "Projekt Lady", który emitowany jest w poniedziałki o 20.55, trzeba zapłacić maksymalnie 26,2 tys. zł (wszystkie ceny netto) – o 11 proc. więcej, niż przed rokiem. W lipcu drogie będą też niedzielne "Fakty" – ceny sięgają 26,1 tys. zł (wzrost o 7 proc.) oraz powtórki "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler emitowane w czwartki o 20.55 – 25,5 tys. zł (o 4,5 proc. więcej, niż rok temu).
(KOZ, 19.06.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
