Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska wprowadziła nową formę reklamową

Multiscreening - to nowa forma reklamy wprowadzona przez portal Wirtualna Polska. Dzięki niej reklamodawca może wykorzystać miejsce na billboard i marginesy strony.

Reklama polega na emisji serii kreacji flash bądź gif, które zmieniają się co kilkanaście sekund. Pojawiają się w miejscu przeznaczonym na billboard u góry oraz na obu bocznych marginesach strony. Koszt emisji takiej reklamy przez jeden dzień na stronie głównej wynosi 90 tys. zł netto. Multiscreening można wykupić w dowolnym serwisie - wówczas koszt wynosi 300 zł netto za tysiąc odsłon.

(KRZ, 29.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.