FCB Warsaw zdobyła Lions Health na Cannes Lions 2017
FCB Warsaw zdobyła Lions Health za "Smart bell" (fot. materiały prasowe)
FCB Warsaw jako pierwsza w tym roku spośród polskich agencji zdobyła nagrodę na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 - srebro w Lions Health. Na shortlistach znalazły się także 2012 Agency, DDB Warsaw i Walk.
Agencja FCB Warsaw otrzymała srebrną statuetkę Lions Health w kategorii Health And Wellness - Insurance za projekt "Smart bell" zrealizowany dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska. FCB zaprojektowała smart bell, czyli dzwonek rowerowy, którego użycie sygnalizuje kierowcom w promieniu 5m obecność rowerzysty. Kierowcy odbierają w samochodowych odbiornikach radiowych sygnał informujący ich, że w pobliżu znajduje się rowerzysta. Projekt "Smart bell" znalazł się również na shortlistach: Lions Health (Health And Wellness - Brand led Education & Awareness), Lions Innovation (Innovation), Promo And Activation (Guerrilla Marketing & Stunts).
Iga Kołacz