Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G.F. Darwin bije rekord na Patronite

Grupa Filmowa Darwin weszła na Patronite (fot. Wojciech Artyniew/„Press”)

Kanał G.F. Darwin na YouTube, w ciągu czterech godzin od założenia konta w serwisie crowdfundingowym Patronite.pl uzbierał 10 tys. zł. Po pięciu dniach kanał wsparło już około 1,3 tys. osób na łączną kwotę 27 tys. zł.

Twórcy satyrycznego kanału G.F. Darwin założyli konto w serwisie Patronite.pl 13 czerwca br. Ich celem było uzbieranie 10 tys. zł na realizację finałowego odcinka przygód Sławka i Rafała. "Obiecujemy solennie, że wszystkie fundusze wydamy na pizz...przygotowanie planu i zwieńczenie historii Rafała i Sławka. Chcemy mieć pełną wolność twórczą i stworzyć film, który przypadnie do gustu każdemu z Was - dlatego nie szukamy sponsorów, ale prosimy o pomoc właśnie Ciebie!" - zachęcali youtuberzy w Patronite.pl. Cel udało się zrealizować zaledwie w ciągu 4 godzin. "10.000 zł w 4h to absolutny rekord i jeszcze nikt tego u nas nie dokonał :D Szacunek dla wszystkich Patronów!" - napisał na Facebooku Mateusz Górski z Patronite.

Próg ostatecznie podniesiono do 30 tys. zł na realizację kolejnych projektów. W niedzielę, 18 czerwca 1,3 tys. patronów wpłaciło około 27 tys. zł. Twórcy kanału zapowiedzieli, że jeśli uda im się uzbierać 30 tys. zł przygotują nową serię – Bajki Darwina. "Jesteście OBŁĘDNI! SZOK I NIEDOWIERZANIE!" - napisano na profilu Grupy Filmowej Darwin na Facebooku dziękując fanom za wsparcie finansowe.

G.F. Darwin tworzą Jan Jurkowski i Marek Hucz (od czerwca br. jest dyrektorem artystycznym agencji Los Videos). Youtuberzy mają także program "Wielkie teorie Darwina" na Player.pl, którego druga seria zostanie wyemitowana jesienią 2017 roku. 

Jerzy Sadecki w artykule "Kreacja według Darwina" przybliża twórczość G.F. Darwin.


Iga Kołacz

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.