"Playboy" z najmniejszym spadkiem wśród miesięczników dla mężczyzn
17.06.2017, 18:10
Twarzą czerwcowego wydania "Playboya" jest Edyta Herbuś
Spośród miesięczników dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. najmniejszy spadek sprzedaży w porównaniu z tym okresem ub.r. zanotował "Playboy" (Marquard Media Polska).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż magazynu "Men's Health" w okresie od stycznia do marca br. wyniosła 41 560 egz. (spadek o 16,08 proc.). Sprzedaż "Playboya" wyniosła 27 496 egz. (spadek o 6,39 proc.), a "Logo" (Agora SA) - 21 752 egz. (spadek o 13,45 proc.). Czwarty był "CKM" (Marquard Media Polska) - 17 912 egz. (spadek o 14,3 proc.).
Jakub Mejer
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter