Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lider Bielizny stracił audycję w Radiu Gdańsk. Prezes zapewnia, że to nie przez „Viva! San Escobar”

Jarosław Janiszewski audycję w Radiu Gdańsk prowadził od pięciu lat (fot. screen z YouTube)

Jarosław Janiszewski, lider zespołów Bielizna i Czarno-Czarni stracił audycję w publicznym Radiu Gdańsk, którą prowadził od pięciu lat – informuje serwis Wyborcza.pl. Dwa tygodnie temu wyemitował w niej piosenkę Viva! San Escobar” zespołu Big Cyc. Prezes Radia Gdańsk zaprzecza, że to miało związek ze zdjęciem audycji z anteny.

Janiszewski we wtorki prowadził wieczorną audycję muzyczną, w której prezentował młode trójmiejskie zespoły. Lider zespołu Big Cyc Krzysztof Skiba na Facebooku poinformował, że Radio Radio Gdańsk kończy współpracę z Janiszewskim. „Dobra zmiana tnie już równo przy ziemi. Jarek Janiszewski stracił właśnie audycję muzyczną w Radiu Gdańsk. Przez pięć lat w każdy wtorek o godz. 23.00 można było usłyszeć na antenie RG głos wokalisty Bielizny i Czarno-Czarnych. W nocnej audycji Jarka było sporo dobrej muzyki, absurdalne dowcipy, konkursy z nagrodami i szczypta poezji. Zero polityki i wojny polsko-polskiej. Niestety dwa tygodnie temu Jarek puścił w swojej audycji nową piosenkę Big Cyca „Viva San Escobar". To wystarczyło! Wracamy do PRL, a czarne listy coraz dłuższe”. 

„O tym, że audycja znika z ramówki, dowiedziałem się pokątnie. Po pięciu latach prowadzenia audycji nie dano mi nawet szansy pożegnania się ze słuchaczami, nie mówiąc już o poinformowaniu czy podziękowaniu” - powiedział Janiszewski w rozmowie z „Gazetą Wyborczą”. 

„Nie ma to związku z piosenką Big Cyca. Po prostu zmieniamy ramówkę na bardziej letnią, zmieniamy proporcje między słowem a muzyką i poprzestawialiśmy kilka programów” - tłumaczy Andrzej Liberadzki, prezes Radia Gdańsk.

(16.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.