”Pierwsza randka” przyciągnęła do Dwójki milion widzów

Uczestnicy programu spędzali randkę w restauracji (fot. Natasza Młudzik/TVP)
Średnio 1,02 mln widzów oglądało w TVP 2 reality show ”Pierwsza randka”, jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.
Dwójka pokazywała ”Pierwszą randkę” w czwartki o 20.40, od 16 marca do 8 czerwca br. Najwięcej widzów – 1,17 mln – przyciągnął pierwszy odcinek programu.
W trakcie emisji reality show stacja miała średnio 6,8 proc. udziału w rynku – najmniej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 wyniósł 19,02 proc., TVN – 14,89 proc., a Polsatu – 10,09 proc. W grupie komercyjnej wynik TVP 2 był jeszcze niższy – 5,76 proc., podczas gdy TVN uzyskał 17,54 proc., Polsat – 13 proc., a TVP 1 – 12,94 proc.
”Pierwszą randkę” wzorowano na brytyjskim programie ”First dates”. Uczestnicy byli dobierani w pary, po czym spędzali randkę w restauracji.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 16.06.2017)
