"Shape" poprawił sprzedaż w pierwszym kwartale
„Shape"
Tylko "Shape" (Marquard Media Polska) spośród miesięczników dla kobiet (z wyłączeniem tytułów poradnikowych) poprawił w pierwszym kwartale br. sprzedaż (w porównaniu z tym okresem ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najlepiej sprzedawał się "Twój Styl". Jego średnia sprzedaż w styczniu br. wyniosła 169 218 egz. (spadek o 0,09 proc.). Na drugim miejscu znalazło się "Avanti" (Agora) - 88 266 egz. (spadek o 3,56 proc.). Trzecie były "Wysokie Obcasy Extra" - 64 561 egz. (spadek 0,87 proc.).
Największy spadek w lutym zanotował miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), o 38,61 proc., do 39 674 egz. Największy wzrost - o 52,85 proc., do 18 158 egz. - zanotował natomiast "Shape".
"Women's Health" (Motor Presse Polska), "Shape", "Harper's Bazaar" (Hearst Marquard Publishing), "Glamour" (Wydawnictwo Burda), "Hot Moda" (Marquard Media Polska), "In Style - Edycja Polska" (Wydawnictwo Burda) miały łączone wydania styczniowo-lutowe.
(JM, 15.06.2017)